Slanje i dostava
Rokovi isporuke
Napominjemo da su rokovi isporuke smjernice temeljene na procijenjenim vremenima isporuke koje dobivamo od relevantnih dobavljača. Povremeno su pojedinačni proizvodi privremeno u zaostatku narudžbe što može uzrokovati kašnjenja; to se posebno odnosi na rezervne dijelove i dobavljače u inozemstvu. Uvijek možete koristiti jedinstvenu vezu koju ste primili nakon što ste predali narudžbu kako biste bili u tijeku s njezinim statusom.
Otprema i dostava
Isporučujemo diljem svijeta i osim ako se drugačije ne zatraži, šaljemo putem GLS. Nudimo besplatnu dostavu unutar EU za narudžbe od 99 € ili više. Za narudžbe manje od 99 € unutar EU troškovi dostave iznose 6 €. Svi ostali troškovi dostave obračunavaju se prema adresi dostave. Vrijeme isporuke također ovisi o adresi dostave, kao i o tome je li proizvod na zalihi u željenoj boji/varijanti. Posebne narudžbe mogu produljiti vrijeme isporuke – podatke o očekivanom vremenu proizvodnje možete pronaći u opisima pojedinačnih proizvoda.
Nismo odgovorni za kašnjenja uzrokovana brodskim tvrtkama.
Svu našu robu šaljemo putem paketne pošte. To omogućuje praćenje paketa ako se pojave problemi ili kašnjenja.
Za pošiljke izvan EU, imajte na umu da vaša narudžba može kasniti tijekom carinjenja i da nismo odgovorni za kašnjenja povezana s carinom. Vi ste odgovorni za sve carine ili uvozne pristojbe.
Provjerite dostavu
Provjerite sadržaj svog paketa čim stigne. Provjerite jeste li primili ispravan proizvod, neoštećen i da ništa ne nedostaje u pošiljci. Ako to ne učinite u razumnom vremenskom roku (dva dana) nakon isporuke, Hrvatska se ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu. Ako su paket i/ili njegov sadržaj oštećeni u trenutku isporuke, trebali biste otvoriti zahtjev putem jedinstvene poveznice koju ste primili nakon što ste predali narudžbu - samo kliknite na "Zatraži" na dnu stranice statusa i slijedeći upute. Trebat će vam fotografije vanjskog i unutarnjeg pakiranja – uključujući otpremnu naljepnicu – kao i samog oštećenja.
Hrvatska nije odgovoran za proizvode oštećene tijekom transporta. Vašu narudžbu uvijek pakiramo s velikom pažnjom kako bismo umanjili moguća oštećenja prilikom slanja.
Obratite se Službi za korisnike ako imate pitanja ili problema. Možete nas kontaktirati putem pošte (info@lampemesteren.hr), live chata ili telefona.