Potraživanja

Ako je proizvod koji ste primili neispravan ili oštećen, trebate podnijeti zahtjev.

 

Važno:
Vrlo je važno da zadržite originalno pakiranje. Ako to ne učinite, moguće je da nećete moći podnijeti zahtjev protiv pošiljatelja. Proizvod ne smije transportirati nitko osim jedne od naših odobrenih prijevozničkih tvrtki.

Kada ste izvršili narudžbu, dobili ste poveznicu koja vam omogućuje praćenje statusa vaše narudžbe. Također možete upotrijebiti vezu za otvaranje zahtjeva - samo kliknite na "Zahtjev" na dnu stranice statusa i slijedite upute.

Naš korisni tim za korisničku podršku obradit će zahtjev i kontaktirati vas što je brže moguće - unutar nekoliko radnih dana.

Nemojte nam slati neispravan ili oštećen proizvod osim ako to od vas ne zatražimo.

Napomena: nekompatibilni utikač nije važeći razlog za reklamaciju ako je poslan adapter za utikač.

 

Imate li još pitanja o potraživanjima?
Kontaktirajte naš tim za korisničku podršku na info@lampemesteren.hr ili +385 15 790 680 – rado ćemo vam pomoći.