Najčešće postavljena pitanja (FAQ)
Kada će moja narudžba biti isporučena?
Dostavljamo širom svijeta i šaljemo putem GLS. Vrijeme isporuke ovisi o adresi dostave, kao i o tome je li proizvod na zalihi u željenoj boji/varijanti. Posebne narudžbe mogu produljiti vrijeme isporuke – podatke o očekivanom vremenu proizvodnje možete pronaći u opisima pojedinačnih proizvoda.
Ako je moguće, vaša će narudžba biti otpremljena istog dana kada naručite.
Kada će moja narudžba biti isporučena?
Dostavljamo širom svijeta i šaljemo putem GLS. Vrijeme isporuke ovisi o adresi dostave, kao i o tome je li proizvod na zalihi u željenoj boji/varijanti. Posebne narudžbe mogu produljiti vrijeme isporuke – podatke o očekivanom vremenu proizvodnje možete pronaći u opisima pojedinačnih proizvoda.
Mogu li moju narudžbu dostaviti negdje drugdje osim moje adrese za naplatu?
Da. Tijekom postupka naručivanja imate priliku unijeti drugu adresu za dostavu.
Mogu li promijeniti adresu dostave nakon što naručim?
Za promjenu adrese dostave samo upotrijebite svoju jedinstvenu vezu statusa narudžbe, ali imajte na umu da ne možete mijenjati narudžbu nakon što je fakturirana.
Što se događa ako moja narudžba nestane u transportu?
Ako je procijenjeni datum isporuke prošao, a još uvijek niste primili svoju narudžbu, obratite se našem timu Službe za korisnike - oni će rado istražiti i saznati što se dogodilo s vašim paketom. Samo nam pošaljite e-mail na info@lampemesteren.hr ili nas nazovite na +385 15 790 680.
Zašto nisam dobio potvrdu narudžbe?
Kako mogu naručiti?
Kada pronađete ono što tražite…
- Stavite proizvod u svoju košaricu klikom na ‘DODAJ U KOŠARICU’. U gornjem desnom kutu zaslona vidjet ćete crvenu traku na kojoj piše 'KOŠARA'. Kliknite na 'IDI U KOŠARICU' kako biste dovršili kupnju.
- Sada imate dva izbora - 'NASTAVITI KUPOVATI' ili 'SLJEDEĆI KORAK'. Ovdje također možete unijeti kod za popust ili koristiti darovnu karticu, odabrati način dostave ili dodati komentare svojoj narudžbi. Tamo gdje ste spremni krenuti dalje, kliknite na "SLJEDEĆI KORAK".
- Ovdje možete unijeti svoje osobne podatke ili se prijaviti ako ste već registrirani kao kupac. Također se možete pretplatiti na naš newsletter ili dodati drugu adresu za dostavu. Kako biste nastavili, trebate prihvatiti naše uvjete i odredbe. (Možete ih pročitati klikom na crveni link.) Kliknite na ‘SLJEDEĆI KORAK’.
- Sada imate priliku promijeniti adresu za naplatu/isporuku ili način dostave. Odaberite željeni način plaćanja i kliknite na 'SLJEDEĆI KORAK'.
- Ako plaćate kreditnom ili debitnom karticom ili putem PayPala, unesite potrebne podatke i slijedite upute. Kada je kupnja dovršena, vidjet ćete potvrdu narudžbe. (Ako plaćate putem fakture ili bankovnog prijenosa, prijeći ćete izravno na potvrdu.)
Pri plaćanju kreditnom karticom zadržavamo iznos rezerviran na vašem računu unutar 2 radna dana.
Što ako nisam našao ono što sam tražio?
Proizvode možete pretraživati na nekoliko različitih načina:
- Na vrhu stranice je polje za pretraživanje. Tamo možete pretraživati određenu svjetiljku ('PH 5'), stil ili vrstu ('vanjske svjetiljke'), dizajnera ili proizvođača ('Artemide') ili čak boju.
- U glavnom izborniku pronaći ćete poveznice za pregledavanje cijelog našeg izbora kao i novih proizvoda, proizvoda na sniženju, robnih marki, dizajnera kao i mnoštvo inspirativnih prijedloga i članaka.
- Često ćete vidjeti odjeljak za pretraživanje na lijevoj strani stranice gdje možete filtrirati pretraživanje prema vrsti, boji, materijalu i još mnogo toga.
Što ako sam i dalje zbunjen?
Kontaktirajte nas na +385 15 790 680 ili info@lampemesteren.hr – član našeg tima za korisničku podršku rado će vam pomoći!
Mogu li naručiti poštom ili faksom?
Ne. Iz sigurnosnih razloga ne možemo prihvatiti narudžbe poštom ili faksom. Naš tim za korisničku podršku rado će vas voditi kroz proces u našem webshopu, ali stvarnu narudžbu ipak ćete morati izvršiti sami.
Koju dokumentaciju ću dobiti?
Čim odobrite svoju narudžbu, poslat ćemo vam potvrdu narudžbe s popisom onoga što ste naručili i platili. Spremite i/ili ispišite ovu potvrdu jer ona također služi kao dokaz jamstva.
Kada će mi biti naplaćena kupnja?
Pri plaćanju kreditnom karticom zadržavamo iznos rezerviran na vašem računu unutar 2 radna dana.
Kako mogu platiti svoju narudžbu?
Na Hrvatska prihvaćamo plaćanje putem VISA i Mastercard Također prihvaćamo PayPal i bankovne prijenose. Moći ćete vidjeti sve relevantne naknade za plaćanje prije nego potvrdite svoju narudžbu.
Mogu li platiti kada moja narudžba bude isporučena?
Ne. Morate unijeti podatke o plaćanju kako biste dovršili svoju narudžbu u našoj web trgovini.
Je li plaćanje putem interneta sigurno?
Apsolutno. Budući da je sigurnost glavni prioritet na Hrvatska, sva komunikacija između vlasnika kartice i našeg sustava plaćanja odvija se preko šifrirane SSL (Secure Socket Layer) veze. Drugim riječima, samo Nets – koji u naše ime prikuplja digitalna plaćanja – ima pristup vašim podacima. Sve što ćemo vidjeti je je li vaša transakcija odobrena ili nije.
Mogu li vratiti proizvod s kojim nisam zadovoljan?
Da, možete vratiti proizvod do 100 dana nakon što ste ga primili i dobiti povrat novca za cijenu proizvoda umanjenu za troškove dostave.
Kada vratite proizvod jer ste se predomislili, plaćate dostavu.
Ako je proizvod instaliran ili pokazuje bilo kakve znakove korištenja, istrošenosti ili oštećenja, zadržavamo pravo odbiti povrat.
Povratak
Ako ste se predomislili u vezi s kupnjom i željeli biste iskoristiti naše 100 -dnevno pravilo povrata, možete otvoriti povrat putem poveznice za narudžbu koju smo vam prethodno poslali. Poveznicu možete pronaći u bilo kojem mailu koji ste primili od Edisona, našeg robota za narudžbe. Kliknite na 'Vidi moju narudžbu', odaberite 'Povrat' i dno te stranice te slijedite upute. Potom ćemo vam poslati povratnu naljepnicu zasebnom poštom do kraja sljedećeg radnog dana.
Povratna dostava obično iznosi 15 € po paketu, ali preveliki paketi i pošiljke na paletama mogu koštati više. Svi povrati izvan EU naplaćivat će se na temelju veličine povratnih paketa ili paleta. Ako povrat košta više od 15 €, korisnička služba će vas kontaktirati e-poštom ili ste dobrodošli da nas kontaktirate prije toga.
Ako želite sami izvršiti povrat, pošaljite paket(e) na:
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
Preporučamo da paket(e) pošaljete paketnom poštom. To osigurava da se paket(i) mogu pratiti i eliminira svaku sumnju o tome jesmo li primili paket(e) ili ne.
NAPOMENA: Paketi se moraju vratiti na adresu Lampmastersa – paketi poslani u poštanski ured ili paketnicu neće biti preuzeti.
Ne pisati na originalnom pakiranju!
Ako pišete na originalnom pakiranju ili ga na bilo koji drugi način oštetite, umanjujete prodajnu vrijednost proizvoda. To će smanjiti iznos vašeg povrata.
Najmanje ćemo odbiti 27,50 € od vašeg povrata ako je originalno pakiranje oštećeno ili do 40% vrijednosti lampe ako – na primjer – nije vraćena u originalnom pakiranju ili ako nije u stanju za prodaju.
Zato je vrlo važno da proizvod, u originalnom pakiranju, stavite u kartonsku kutiju za slanje kako biste nam ga poslali natrag. Korištenje folije s mjehurićima pomoći će u smanjenju moguće štete tijekom transporta.
Koristite samo prozirnu traku kada pakirate artikle za povrat! Korištenje drugih vrsta trake na originalnom pakiranju može utjecati na iznos povrata novca.
Kako mogu dobiti svoj novac natrag?
Vratit ćemo vam novac čim primimo i obradimo vaš povrat. Imajte na umu da u razdobljima velikih gužvi našem odjelu za povrat može trebati 7-10 dana da obradi povrat.
Koliko dugo traje povrat nakon te točke ovisi o tome kako ste platili proizvod:
Kreditna/debitna kartica: 2-5 radnih dana nakon što obradimo vaš povrat.
PayPal: 2-5 radnih dana nakon što obradimo vaš povrat. Na PayPalovoj web stranici ili u aplikaciji možete odlučiti hoće li se povrat novca prenijeti na bankovni račun ili na vaš PayPal račun.
Bankovni prijenos: do 30 radnih dana nakon što obradimo vaš povrat. Na obrascu za povrat navedite sve relevantne brojeve računa, kodove za usmjeravanje itd.
Faktura: do 30 radnih dana nakon što obradimo vaš povrat. Ako ste naručili više artikala, plaćate samo one koje zadržite. Ako ste već platili račun, a povrat izvršite unutar 30 dana od preuzimanja, vratit ćemo iznos kupovine.
Što ako postoji problem s proizvodom koji sam naručio?
Najbrži i najlakši način podnošenja zahtjeva je korištenje jedinstvene veze statusa narudžbe koju ste primili nakon što ste naručili. Jednostavno kliknite na "Zatraži" na dnu stranice statusa i slijedite upute. Kada primimo vaš zahtjev, netko iz našeg tima za korisničku podršku će ga obraditi i kontaktirati vas što je prije moguće.
Što ako je pakiranje oštećeno kada je moja narudžba isporučena?
Kada primite narudžbu, provjerite ima li vidljivih oštećenja. Ako je pakiranje oštećeno ili ako vidite bilo kakve druge znakove kvara, ili prihvatite isporuku podložnu bilo kakvom mogućem oštećenju sadržaja paketa ili u potpunosti odbijte isporuku i dopustite da nam otpremna tvrtka vrati paket.
Mogu li podnijeti zahtjev za neispravan proizvod?
Kada kupujete na Hrvatska, možete podnijeti zahtjev za sve nedostatke koji se pojave u roku od 24 mjeseca od trenutka kupnje. Vraćat ćemo kupovnu cijenu uključujući troškove dostave sve dok je zahtjev odobren.
Potraživanja
Ako je proizvod koji ste primili neispravan ili oštećen, trebate podnijeti zahtjev.
Važno:
Vrlo je važno da zadržite originalno pakiranje. Ako to ne učinite, moguće je da nećete moći podnijeti zahtjev protiv pošiljatelja. Proizvod ne smije transportirati nitko osim jedne od naših odobrenih prijevozničkih tvrtki.
Kada ste izvršili narudžbu, dobili ste poveznicu koja vam omogućuje praćenje statusa vaše narudžbe. Također možete upotrijebiti vezu za otvaranje zahtjeva - samo kliknite na "Zahtjev" na dnu stranice statusa i slijedite upute.
Naš korisni tim za korisničku podršku obradit će zahtjev i kontaktirati vas što je brže moguće - unutar nekoliko radnih dana.
Nemojte nam slati neispravan ili oštećen proizvod osim ako to od vas ne zatražimo.
Koja je razlika između stare i nove energetske oznake 2023?
Stare oznake koristile su ljestvicu od A++ (najučinkovitije) do E (najmanje učinkovito), koja se temeljila na potrošnji energije proizvoda u kWh na 1000 sati. Nove oznake koriste ljestvicu od A (najučinkovitije) do G (najmanje učinkovito), koja se temelji na energetskoj učinkovitosti proizvoda u lumenima po vatu2. Lumen je mjera svjetlosnog toka, tj. koliko svjetla proizvod emitira. Watt je mjera snage, tj. koliko energije proizvod koristi.
Nove oznake također pružaju više informacija o svjetlosnom toku proizvoda, temperaturi boje, vrsti utičnice i potrošnji energije. Temperatura boje je mjera boje izvora svjetlosti, koja može biti topla (crvenkasta), neutralna (bijela) ili hladna (plavkasta). Tip utičnice je dio proizvoda koji se uklapa u svjetiljku ili rasvjetno tijelo.
Nove naljepnice imaju QR kod koji možete skenirati pametnim telefonom kako biste pristupili Europskoj registraciji proizvoda za energetsko označavanje (EPREL), gdje možete pronaći detaljne informacije o svim modelima na europskom tržištu.
Nove oznake odnose se na sve izvore svjetlosti, kao što su žarulje ili LED moduli/lampe, kao i na upravljačke uređaje potrebne za spajanje izvora svjetlosti na električnu mrežu. Stare oznake vrijede samo za žarulje i LED lampe.
Kako pretvoriti stare energetske oznake u nove
Kako mogu saznati je li proizvod koKonvertiranje starih energetskih oznaka u nove nije tako jednostavno jer koriste različite mjerne jedinice i mjerila, ali da biste pretvorili stare energetske oznake u nove, trebate znati svjetlosni tok i snagu proizvoda. Ove podatke možete pronaći na pakiranju proizvoda, na staroj etiketi ili na EPREL-u. Također morate znati novi razred energetske učinkovitosti za svjetlosni tok proizvoda, koji možete pronaći na novoj energetskoj naljepnici ili u ovoj tablici.
- Nakon što imate svjetlosni tok i snagu proizvoda, možete izračunati energetsku učinkovitost proizvoda u lumenima po vatu dijeljenjem svjetlosnog toka sa snagom. Na primjer, ako proizvod ima svjetlosni tok od 800 lumena i snagu od 10 vata, njegova energetska učinkovitost je 800/10 = 80 lumena po vatu.
- Zatim možete usporediti energetsku učinkovitost proizvoda s novom klasom energetske učinkovitosti za svjetlosni tok proizvoda. Na primjer, ako proizvod ima svjetlosni tok od 800 lumena, mora imati energetsku učinkovitost od najmanje 210 lumena po watu da bi bio u klasi A, između 120 i 210 lumena po vatu da bi bio u klasi B itd.
- Tako možete saznati koju bi novu energetsku oznaku proizvod imao da znate samo onu staru. No trebali biste biti svjesni da nove energetske oznake također pružaju druge informacije o svojstvima proizvoda, kao što su temperatura boje, vrsta utičnice i razina buke, koje ne možete pronaći na starim energetskim oznakama. je li u skladu s novim pravilima o energetskom označavanju?
Kako mogu saznati je li proizvod u skladu s novim pravilima o energetskom označavanju?
Kako biste saznali je li proizvod u skladu s novim pravilima o energetskom označavanju, trebate učiniti sljedeće:
- Provjerite ima li proizvod novu energetsku naljepnicu na kojoj je prikazan razred energetske učinkovitosti od A do G, kao i druge informacije o karakteristikama proizvoda.
- Skenirajte QR kod na energetskoj naljepnici svojim pametnim telefonom kako biste pristupili Europskoj registraciji proizvoda za energetsko označavanje (EPREL), gdje možete pronaći detaljne informacije o potrošnji energije proizvoda, svjetlosnom toku, temperaturi boje, vrsti utičnice i razini buke.
- Usporedite energetsku učinkovitost proizvoda u lumenima po watu s novom klasom energetske učinkovitosti za svjetlosni tok proizvoda. Lumen je mjera svjetlosnog toka, tj. koliko svjetla proizvod emitira. Watt je mjera snage, tj. koliko energije proizvod troši.
- Imajte na umu da se nova pravila energetskog označavanja odnose na sve izvore svjetlosti, poput žarulja ili LED modula/svjetiljki, kao i na kontrolere koji su potrebni za spajanje izvora svjetlosti na mrežu. Stara pravila o energetskom označavanju vrijede samo za žarulje i LED svjetiljke.
Kako mogu iskoristiti svoj kod za popust?
- Stavite proizvod u svoju košaricu
- Idite u košaricu
- U 1. koraku vidjet ćete okvir u koji možete unijeti svoj kod za popust/darovnu karticu
- Unesite kod i kliknite na "Ažuriraj" da biste ga aktivirali
Što točno učiniti možete vidjeti u videu: