Luceplan je nastao 1978. kada su ljudi koji su stajali iza njega željeli nešto opipljivije od onoga što je do tada bila samo suradnja.
Riccardo Sarfatti, Paolo Rizzatto i Sandra Severi sada su stvorili Luceplan kao točku okupljanja svoje kreativne energije i inovativnih rješenja koja se pokreću naprijed sa željom za razvojem i inovacijama.
Sve je to umotano u prekrasan i iznimno održiv dizajn Luceplana, koji je danas dio Philips grupe.
Luceplan je izgrađen oko sljedećih teza:
1. Pozornost prema detaljima - Praćenje potrebnih rezervnih dijelova, održavanje ili čišćenje produžit će vijek trajanja proizvoda.
2. ´Dizajn´ životnog ciklusa - Dizajnirati izvan stvaranja proizvoda, gdje se također uzima u obzir što se događa nakon završetka upotrebe tijekom odlaganja i recikliranja, kao i inovativno pakiranje.
3. Poštivanje okoliša - Ne koriste se boje i procesi koji zagađuju okoliš, a sve to pomaže u smanjenju utjecaja na okoliš.
4. Istraživanje i razvoj - Istraživanje i razvoj je sastavni dio Luceplana
Važno je gledati unaprijed i upoznati se s ponašanjem potrošača i promjenama koje se događaju u industrijskoj proizvodnji, nabavi sirovina, optimizacijama, uštedama, promjenama u distribuciji kao i obrascima i potrebama kupnje kako bi Luceplan uvijek bio u prvom planu.
Ušteda energije je glavni prioritet i ne može se ograničiti na odnos između rasvjete i potrošnje energije: ona mora uključivati ekološku prihvatljivost koja obuhvaća cijeli rad - od izbora materijala do procesa proizvodnje, od trajnosti proizvoda do održavanja proizvoda.
Ako proizvodite proizvode s dugim vijekom trajanja, potrebno je da budu lijepi i da imaju solidnu tehnologiju. Ali dug životni vijek također znači da je ekološki prihvatljiviji i da preživljava hirove mode.
Više možete pročitati na web stranici Luceplana ovdje