Foscarini Svjetiljke

Foscarini Svjetiljke
Filtriraj i sortiraj
Filtriraj i sortiraj 0
Poredaj po: Popularno
Cijena
Primijeniti
Dizajneri
Tip
Marka
Boje
Materijal
IP zaštita 
Broj svjetiljki
Visina (u cm)
Primijeniti
Snaga u vatima
Primijeniti
Promjer (u cm)
Primijeniti
Vrsta izvora svjetlosti
Žarulje uključene
Svjetlosni tok (u lumenima)
verzija
LED trajno instaliran
Mogućnost prigušivanja
Širina (u cm)
Primijeniti
iskrcavanje
Primijeniti
Duljina (u cm)
Primijeniti
488 proizvoda
filter
1.226,00 €
687,00 €
2.362,00 €
878,00 €
2.411,00 €
2.457,00 €
2.457,00 €

Foscarini Svjetiljke

Foscarini je osnovan 1981. godine u Veneciji. Počeli su istraživanjem materijalnih mogućnosti, poput murano stakla. Tvrtka radi kako s etabliranim dizajnerima koji su stvorili nove trendove, tako i s mlađim, novim predstavnicima alternativnih stilova i metoda. Ovo pruža vrlo originalan izbor i čini Foscarini jednim od najrazličitijih u rasvjeti. Foscarini stvara istinske svjetlosne skulpture koje nam daju osjećaj milovanja, poetskog zagrljaja, laganog dodira, senzualnog zagrljaja i zavodljive skrivene svjetlosti. Foscarini prevodi filozofiju svjetla i karakterizira ih veliko poštovanje prema izvoru svjetla.

Više o Foscarini lampi

Isto tako, Foscarini se odlikuje visokim stupnjem kreativnosti u korištenju materijala, boja, završnih obrada i struktura koje nadilaze ono što je rađeno prije. Foscarini je koristio nekoliko poznatih i renomiranih dizajnera, što je zasigurno temelj njihovog velikog uspjeha. Rodolfo Dordoni koji je također dizajnirao za Flos viđen je među dizajnerima.

Viđeni su i Jozeph Forakis, Patricia Urquiola i Marc Sadler. Svi su svojom kreativnošću pridonijeli ispunjenju Foscarinijeve vrijednosti inovacije. Tijekom godina proširili su svoju upotrebu materijala kako bi uključili satinirano staklo, polietilen, drvo i aluminij, kao i patentirane materijale kao što su ekskluzivno teksturirano stakleno tkanje i kompozit od karbonskih vlakana ili Kevlar® koji je registrirani zaštitni znak tvrtke EI du Pont de Nemours and Company.

Najzapaženije u 2009. bile su lampe Caboche, Tropico i Allegro. Klasici dizajna iz prošlih godina uključuju uvijek popularne svjetiljke Lumiere, Caboche, Piccola i Havana. Neki su vrlo jednostavni i funkcionalni, dok su neki sami po sebi umjetnička djela.

Također vrijedi istaknuti prekrasan - dizajnirao ga je Vicente Garcia Jimenez. Svjetleća kugla stvorena namotavanjem traka u polikarbonatu. Svjetiljka pruža uzbudljiv svjetlosni učinak kada se svjetlost projicira izravno između prostora u dizajnu, dok reflektira neizravnu svjetlost u okolinu.

Kao tvrtka s agilnom proizvodnom strukturom i učinkovitom međunarodnom distribucijom, Foscarini može kupcima jamčiti visok standard usluge. Jedinstvena kolekcija Foscarini svjetiljki prednjači u modi i visokoj kvaliteti materijala te se koristi mješavinom odabira materijala i kreativnosti u odabiru, izvedbi i izradi unikatnih lampi.

Istraživanje, inovacije i povećana pozornost na visoku kvalitetu u proizvodnji i ponuđenim uslugama, međunarodni fokus, maksimalna fleksibilnost i, iznad svega, kultura orijentirana na proizvode rezultat su dobrog dizajna, to su elementi koji karakteriziraju Foscarini korporativni identitet.

Zbroj ovih kvaliteta znači da je Foscarini uspio razviti portfelj sa snažnom osobnošću, koji je plod povezanosti i suradnje između dizajna i proizvodnje. Različita partnerstva s velikim majstorima i mladim talentima iz međunarodnih dizajnerskih krugova, gdje su različite vrste profesionalnog iskustva i kreativnosti, središnji su karakter projekta i daju tvrtki fleksibilnost koja je dovela do originalnih proizvoda koji su svaki put jedinstveni i diktirani jednostavan dizajn.

Foscarinijev međunarodni fokus doveo je do razvoja čvrste prodajne mreže, s više od 2500 prodajnih mjesta s više robnih marki u 50 zemalja, potpomognutih visokom razinom korisničke službe koja ima UNI EN ISO 9001 certifikat od 1996. godine. To je dovelo do toga da Foscarini lansira svoju kolekciju "Uspješan život od Diesela s Foscarinijem", koja je rezultat suradnje s Dieselom, međunarodnim brendom s vodećim brendom u životnom stilu: Novi jezik i nova estetika za osvajanje nove publike.