Naziv "Astep" ukazuje na neophodno kretanje za putovanje koje nikada ne prestaje. Putovanje na kojem je razvoj ključna riječ. Astep je tvrtka koja gleda u budućnost, ali i nastavlja putem koji su stvorila dva velika poduzetnika: Alessandrov otac Riccardo Sarfatti i njegov djed Gino Sarfatti. Uz Astep, dizajner Alesandro Sarfatti želi stvoriti proizvode za dom, gdje digitalna tehnologija dobiva značajnije mjesto u našim domovima. Prekrasan asortiman uključuje redizajne ikoničnih predmeta koje su dizajnirali Gino Sarfatti i Vittoriano Viganó. Dva dizajnera koji su bili optimistični i napredni u svom pristupu dizajnu. Astep predstavlja naše divljenje bezvremenskim izumima; predmeti koji, bez obzira na to kada su dizajnirani ili napravljeni, zadržavaju svoju prednost, svoju sposobnost da utječu na naše živote i promoviraju način na koji živimo.
U svojim dizajnima, Alessandro Sarfatti slavi najbolje od onoga što je bilo i čini to srcem onoga što dolazi.\ Njegov način razmišljanja u svemu što radi je jasan - moramo ići naprijed prema nečemu značajnijem, punom poštovanja i relevantnijem.\ Ako možemo, svaki je korak jednako vrijedan kao i sljedeći i zaslužuje istu brigu i poštovanje.
Model 2065 jedan je od tih redizajna koji je dizajnirao Gino Sarfatti još 1950. godine, a koji je 2016. godine redizajnirao Alesandro Sarfatti, ovdje je dodana nova varijanta klasike koja ga čini prepoznatljivijim.
Alessandro Sarfatti treća je generacija koja radi s dizajnerskom rasvjetom. Priča koja je započela prije nego što se on rodio, ali koja je veliki dio njegovog uspjeha i DNK. Godine 1939. Alessandrov djed pokrenuo je Arteluce, tvrtku za rasvjetu koja je prva uvela industriju rasvjete u dizajn rasvjete. Uz ljubav jedni prema drugima i veliku strast prema svjetlu, Alessandrovi roditelji stvorili su Luceplan 1978. godine. Treći čovjek pomogao je stvoriti povijest dizajna ovdje, talijanski arhitekt Paolo Rizzatto, koji je uspio spojiti dizajn s tehnologijom. I Arteluce i Luceplan stvarali su jednu za drugom ikonom.
"Moramo raditi u svim smjerovima i u svakom smjeru pronaći malu količinu inovacije"\ govorio je moj otac i bio je u pravu.