Odredbe i uvjeti

S kim poslujete?

Poslujete s Hrvatska

Naši uredi se nalaze na adresi:
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing

PDV broj: DK24210081

E-pošta: info@lampemesteren.hr
Tel: +385 15 790 680

 

Odredbe i uvjeti

Slanjem narudžbe na ovoj web stranici automatski pristajete na naše uvjete i odredbe. Stoga preporučamo da temeljito pročitate ove uvjete prije nego što predate narudžbu.

 

Rokovi isporuke

Napominjemo da su rokovi isporuke smjernice temeljene na procijenjenim vremenima isporuke koje dobivamo od relevantnih dobavljača. Povremeno su pojedinačni proizvodi privremeno u zaostatku narudžbe što može uzrokovati kašnjenja; ovo se posebno odnosi na dobavljače sa sjedištem u inozemstvu. Kontaktirat ćemo vas s očekivanim rokovima isporuke čim budu dostupni.

Transport paleta
Zbog njihove krhkosti i/ili veličine, neke proizvode potrebno je otpremiti na drvenoj paleti. Palete se ne mogu dostaviti u parcel shop – samo na privatnu ili poslovnu adresu. Netko također mora biti prisutan da primi i potpiše dostavu.
Vozač će isporučiti paletu do rubnika. Provjerite može li vozač lako doći do mjesta isporuke. Paleta se mora istovariti na čvrstu podlogu – ne travu ili šljunak jer to može potencijalno oštetiti predmete na paleti.

 

Kupnja proizvoda

Kada odaberete proizvode koje želite i stavite ih u svoju košaricu za kupnju, od vas će se tražiti da date osobne podatke uključujući svoje ime, adresu i podatke o plaćanju. Nakon što to učinite i izvršite narudžbu, poslat ćemo vam potvrdu putem e-maila. Imajte na umu da ovo nije vaša konačna potvrda narudžbe.

Također ćete dobiti jedinstvenu poveznicu koja vam omogućuje da provjerite status vaše narudžbe, uključujući procijenjene datume isporuke.

Kada je vaša uplata odobrena i vaša narudžba registrirana u našem skladištu, primit ćete konačnu potvrdu e-poštom uključujući osobni broj za praćenje koji možete koristiti za praćenje vaše narudžbe, kao i konačni račun. Hrvatska vam neće naplatiti vašu narudžbu sve dok ne napusti naše skladište.

Ako imate dodatnih pitanja o kupnji robe na Hrvatska, ili želite li osobnu uslugu i savjet, slobodno nas kontaktirajte putem telefona na +385 15 790 680 radnim danom od Ponedjeljak-petak: 8.30 - 16.00
Subota-nedjelja: ZatvorenoCET ili pišite na info@lampemesteren.hr – rado ćemo pomoći. Također možete pogledati naš FAQ, gdje odgovaramo na najčešća pitanja.

 

Plaćanje

Na Hrvatska prihvaćamo plaćanje putem VISA i Mastercard i raznih rješenja za mobilno plaćanje (samo DK, NO & SE). Sve cijene na Hrvatska su u eurima i uključuju 25% PDV-a.
Pri plaćanju kreditnom karticom zadržavamo iznos rezerviran na vašem računu unutar 2 radna dana.

Prihvaćamo PayPal.

Također je moguće platiti putem virmana. Vašu narudžbu ćemo poslati čim vaša uplata bude registrirana u našem sustavu.

 

Politika privatnosti

U Hrvatska prikupljamo i koristimo razne podatke o vama u vezi s vašom kupnjom od nas.

Ispod ćete pronaći našu Politiku privatnosti. Pročitajte ga ako želite saznati više o tome zašto i kako sigurno postupamo s vašim osobnim podacima.

Ovdje možete vidjeti kako Lampmasters poštuje Persondataloven (danski zakon o privatnosti) od 24. svibnja 2018.

 

Ovdje pročitajte našu Politiku privatnosti

 

Kolačići

Hrvatska koristi kolačiće za optimizaciju funkcionalnosti naše stranice, čineći vaš posjet što lakšim. Kolačiće možete izbrisati sa svog računala u bilo kojem trenutku, ovisno o izboru preglednika.

Facebook napredno podudaranje
Prihvaćanjem korištenja marketinških kolačića pristajete na korištenje Facebook Advanced Matchinga, što poboljšava atribuciju Facebook oglasa i praćenje konverzija. Prikupljamo i dijelimo šifrirane podatke s Facebookom (Meta) na temelju vašeg imena, telefonskog broja, e-pošte i adrese. Ove informacije naknadno koristi Facebook za identifikaciju vašeg profila, a zatim stvaranje ciljnih skupina sa sličnim ljudima. Možete isključiti marketinške kolačiće u bilo kojem trenutku putem naših pravila o kolačićima.

Google Ads poboljšana e-trgovina
Prihvaćanjem upotrebe marketinških kolačića pristajete na upotrebu Google Ads proširenih konverzija, što poboljšava našu Google Ads atribuciju i praćenje konverzija. Prikupljamo i dijelimo šifrirane podatke s Googleom (Alphabet Inc.) na temelju vašeg imena, telefonskog broja, e-pošte i adrese. Ove podatke Google kasnije koristi za identifikaciju vašeg Google profila i praćenje vaše kupnje. Možete isključiti marketinške kolačiće u bilo kojem trenutku putem naših pravila o kolačićima. Osim toga, Googleovi korisnici mogu kontrolirati koje oglase vide na Googleovim uslugama, uključujući oglase za uparivanje klijenata, u Googleovim postavkama oglasa.

 

Sječa drva

Hrvatska koristi sustav bilježenja za prikupljanje informacija koje nam daju statističku sliku o tome koliko posjetitelja imamo, odakle dolaze, koje stranice gledaju itd. Ove informacije se koriste samo za optimizaciju Hrvatska

 

Uvjeti trgovine

Dostavljamo širom svijeta i šaljemo putem GLS. Nudimo besplatnu dostavu unutar EU za narudžbe od 99 € ili više. Za narudžbe manje od 99 € unutar EU trošak dostave iznosi 6 €. Svi ostali troškovi dostave obračunavaju se prema adresi dostave. Vrijeme isporuke također ovisi o adresi dostave, kao i o tome je li proizvod na zalihi u željenoj boji/varijanti.

Posebne narudžbe mogu produljiti vrijeme isporuke – podatke o očekivanom vremenu proizvodnje možete pronaći u opisima pojedinačnih proizvoda. Dat ćemo procijenjeni datum isporuke kada predate narudžbu, a ako iz nekog razloga taj datum ne može biti ispunjen, Edison, naš automatski sustav pošte, kontaktirat će vas što je prije moguće. Status svoje narudžbe uvijek možete provjeriti putem poveznice koju ste dobili nakon slanja narudžbe.

Većinu naše robe šaljemo putem paketne pošte. To omogućuje praćenje paketa ako se pojave problemi ili kašnjenja. Neki se proizvodi – zbog svoje veličine, težine ili krhkosti – šalju na drvenim paletama. Lampmasters.hr nije odgovoran za kašnjenja uzrokovana brodskim tvrtkama.

Provjerite sadržaj svog paketa čim stigne, prije nego što se proizvod instalira. Provjerite jeste li primili ispravan proizvod, neoštećen i da ništa ne nedostaje u pošiljci. Ako to ne učinite u razumnom vremenskom roku (dva dana) nakon isporuke, Lampmasters.hr se ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu.

Ako su paket i/ili njegov sadržaj oštećeni u trenutku isporuke, trebali biste otvoriti zahtjev putem jedinstvene poveznice koju ste primili nakon što ste predali narudžbu - samo kliknite na "Zatraži" na dnu stranice statusa i slijedeći upute. Trebat će vam fotografije vanjskog i unutarnjeg pakiranja – uključujući otpremnu naljepnicu – kao i samog oštećenja.
Hrvatska nije odgovoran za proizvode oštećene tijekom transporta. Vašu narudžbu uvijek pakiramo s velikom pažnjom kako bismo umanjili moguća oštećenja prilikom slanja.

Imajte na umu da su sve stavke najnovijeg modela osim ako nije drugačije navedeno.
Imajte na umu da su svi rezervni dijelovi kompatibilni s trenutnim modelom osim ako nije drugačije navedeno. Ako niste sigurni u kompatibilnost, obratite se korisničkoj službi prije naručivanja.

Købeloven ('Zakon o kupnji' u Danskoj) može se primijeniti u slučaju neadekvatne usklađenosti s propisima. (§8, dio 1, br. 14)

Za pošiljke izvan EU, imajte na umu da vaša narudžba može kasniti tijekom carinjenja i da nismo odgovorni za kašnjenja povezana s carinom. Vi ste odgovorni za sve carine ili uvozne pristojbe.

 

Povratak

Svoju kupnju možete vratiti na Hrvatska unutar 100 dana od isporuke. Za otvaranje povrata samo upotrijebite jedinstvenu poveznicu koju ste primili nakon što ste naručili. Kliknite na "Povratak" na dnu stranice statusa i slijedite upute. Uskoro ćete primiti povratnu otpremnu oznaku čija će cijena biti odbijena od vašeg povrata novca.

Ne zaboravite vratiti robu u originalnoj, neoštećenoj ambalaži. Izbjegavajte pisanje po pakiranju i nepotrebnu upotrebu ljepljive trake i uvijek uzmite potvrdu o otpremnici. Nepravilno pakiranje i pakiranje mogu uzrokovati oštećenja tijekom transporta, a to može rezultirati ukidanjem vašeg prava na povrat stoga budite oprezni. Slobodno nam se obratite ako imate bilo kakva pitanja o otpremi.

Pošaljite nam svoju narudžbu što je prije moguće, najkasnije 14 dana nakon što ste nas obavijestili da želite izvršiti povrat.

Ne zaboravite da ste odgovorni za izravne troškove povrata bilo koje robe.

Također ste odgovorni za robu od trenutka kada prihvatite dostavu. Ako je instaliran/montiran ili ako postoji istrošenost ili oštećenje, zadržavamo pravo odbijanja povrata.

Molimo pošaljite povrat na:
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing

Preporučujemo da povrat pošaljete paketnom poštom. To olakšava praćenje paketa i saznanje je li isporučen na Hrvatska ili nije. U određenim situacijama – kao što su posebno veliki, teški ili nezgodni proizvodi ili velike količine narudžbi – paketna pošta nije najbolji izbor. U tom slučaju slobodno nas kontaktirajte u vezi s našim drugim otpremnim partnerima i procjenama cijena. Povrati poslani pouzećem ili s nedovoljnom poštarinom bit će odbijeni.

NB! Molimo da paket vratite na adresu Hrvatska – ako se vrati u paketnicu ili poštu, neće biti preuzet.

Kada primimo proizvod i odobrimo povrat, vratit ćemo novac za kupnju što je prije moguće u skladu s Forbrugeraftaleloven ('Zakon o potrošačkim ugovorima' u Danskoj) §21, dijelovi 3 i 4. Povrat ćemo izvršiti samo na način plaćanja korišten za izvršite kupnju kako biste spriječili korištenje ukradenih kreditnih/debitnih kartica. U slučaju bankovnog prijenosa navedite sve relevantne brojeve računa, šifre sortiranja itd. Spremite svoju poštansku potvrdu kao dokaz o otpremi.

Još jednom, vi ste odgovorni za troškove povrata robe.

 

ODR

Za podnošenje pritužbe na kupnju kontaktirajte Peder Frølund ili Jørgen Bækgaard Andersen ovdje u Hrvatska. Ako ne možemo pronaći zadovoljavajuće rješenje, svoju pritužbu možete poslati na:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DANSKA
naevneneshus.dk

Ako ste stanovnik zemlje EU-a koja nije Danska, možete podnijeti žalbu putem internetskog portala za žalbe Europske komisije - http://ec.europa.eu/odr.

 

Depreciation

Kada potrošač koristi proizvod, taj proizvod deprecira ili mu se smanjuje vrijednost. Ako koristite proizvod izvan uobičajenog okvira i taj proizvod gubi vrijednost, Hrvatska ima pravo smanjiti iznos koji se vraća kada se proizvod vrati. Amortizacija je razlika između izvorne nabavne cijene i tržišne cijene koju možemo naplatiti kada preprodamo proizvod nakon što je vraćen. Tržišna cijena je vrijednost proizvoda u običnoj maloprodajnoj transakciji između naše web trgovine i potrošača, a ne između naše web trgovine i druge web trgovine ili između dva potrošača.

U određenim situacijama korištenje proizvoda znači da se više ne može preprodati. U tom slučaju gubite pravo na povrat novca za vraćanje tog proizvoda.

Pakiranje može igrati ulogu u amortizaciji. Otvorena, oštećena ili izgubljena ambalaža može smanjiti vrijednost proizvoda. Ako stanje pakiranja utječe na daljnju prodaju proizvoda, trošak novog pakiranja bit će odbijen od vašeg povrata novca.

Više o povratu pogledajte ovdje.

 

Potraživanja

Sva roba pokrivena je pravilima Købelovens (Zakon o kupnji) o 24-mjesečnom pravu na potraživanje. Ovo pravo na zahtjev znači da možete podnijeti zahtjev za sve nedostatke koji se pojave u roku od 24 mjeseca od trenutka kupnje. Pravo na zahtjev ne vrijedi kada je kvar nastao zbog nestručne uporabe, neodržavanja ili svakodnevnog habanja.

Ako naiđete na kvar, dijelove koji nedostaju ili isporuke nedostaju, kontaktirajte Službu za korisnike na +385 15 790 680 ili info@lampemesteren.hr

Ovdje možete pronaći više informacija o potraživanjima i pronalaženju narudžbe

U slučaju valjanog zahtjeva, vratit ćemo vam (razumne) troškove dostave.

Pošaljite proizvod na:
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing

Alternativno, možemo vam poslati e-poštom povratnu naljepnicu koju možete ispisati i priložiti – na jasno vidljivom mjestu – na paket.

 

Odgovornost

Hrvatska ne prihvaća odgovornost za bilo kakve pogreške i/ili propuste na ovoj web stranici, rasprodane proizvode, promjene isporuke koje su napravili naši dobavljači ili bilo kakva kašnjenja izvan naše kontrole.

Zadržavamo pravo promjene informacija, cijena i opisa bilo koje robe i proizvoda u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave.

Također zadržavamo pravo odbijanja narudžbi na koje se zajedno primjenjuju količinski popusti, kartice kluba kupaca i kodovi za popust.

 

Poklon kartice

Naše darovne kartice mogu se koristiti za kupnju bilo kojeg od naših proizvoda. Kartice se izdaju bez imena, pa su idealan poklon.

Poklon kartice vrijede tri godine od datuma kupnje. Ne mogu se zamijeniti za gotovinu. Ako se predomislite u vezi s darovnom karticom, možete je vratiti u roku od 14 dana od kupnje uz puni povrat novca. Iznosi ispod 10 € bit će vraćeni bankovnim prijenosom.

 

Discounts

Kodovi za popust i drugi popusti ne mogu se kombinirati s karticom kluba kupaca niti koristiti na već snižene proizvode. Napominjemo da se kodovi za popust i drugi popusti ne mogu primijeniti na Philips Hue proizvode.